The day before.....

2 februari 2019 - Stadskanaal, Nederland

20190202_141152

Vandaag heeft mijn moeder mij opgehaald vanuit Groningen om al mijn spullen te verhuizen naar Stadskanaal. Een vriendin gaat 5 maanden in mijn studio wonen; zij blij, ik blij. Inmiddels ligt het huis hier vol met mijn reisspullen omdat ik nu definitief mijn koffer moet gaan inpakken. Morgen om 20:25 vliegen Rianne en ik samen richting Abu Dhabi. Daar hebben wij een overstap van 4 uur en vliegen we vervolgens richting Kathmandu, Nepal. We zullen daar opgewacht worden door een contactpersoon van het gasthuis om vervolgens daar naartoe gebracht te worden. Spannunnnnnd! (ik ga op reis en ik neem mee.....)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Irene:
    2 februari 2019
    Ah, leuk het avontuur kan beginnen!
  2. Wendy:
    2 februari 2019
    De reis is al begonnen, thuis! En je neemt van alles mee zo te zien😊. Nog een avondje thuis, samen genieten van elkaar💋
  3. Rick & Eline:
    Tofff! Heel veel plezier en succes xx Liefs ons
  4. Jan Fluit:
    2 februari 2019
    Zo kan na alle voorbereiding de reis en het avontuur beginnen. Een goede reis en een heel goede tijd gewenst. Zet em op! Groetjes Teda en Jan
  5. Jedidja:
    2 februari 2019
    Nog 1 nachtje slapen en dan..... Spannend!!!
    Zo cool dat jij dit gewoon even gaat doen! En met alles wat je daar gaat beleven

Smokk♡
  6. Corien Kombrink:
    2 februari 2019
    Zo spannend. Heel veel plezier daar. Heerlijk genieten en mooie ervaringen opdoen 💪😁🌞
  7. Yorick:
    Heee!
    Heel veel succes en een prettige reis toegewenst! Xx Yorick
  8. Wendy:
    3 februari 2019
    One day I fly away.... Voor jou vandaag naar Nepal waar je een onwijs gaaf leerzaam avontuur aangaat. GENIET vooral van alle belevenissen, wij zijn nieuwsgierig naar he verhalen. Hele dikke smok en knuffel van ons. Kees en Wendy
  9. Riaatje:
    3 februari 2019
    Ik ga je verhalen zeker volgen heel veel plezier xxx
  10. Stephanie:
    Veel plezier 😃😘😘